پشتیبانی و حل مشکلات کامپیوتری بصورت آنلاین

در سالهای اخیر با توسعه زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و ایجاد وابستگی به سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، این امکان بوجود آمده که بتوان از راه دور، با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه، آموزش حین کار، سرعت و دقت در عملکرد، به ارائه پشتیبانی و برطرف کردن مشکلات کامپیوتری از راه دور و بصورت آنلاین نمود.

نرم افزاری رازی، با داشتن متخصصانی خبره و با تجربه، به بهترین نحو، قادر به رفع و  حل مشکلات کامپیوتری و پاسخگویی به سوالات کامپیوتری و رایانه ای شما میباشد.

خدماتی که ما ارائه میدهیم

بسیاری از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در کارکرد کامپیوترها ، موبایل‌ها و دستگاه‌های جانبی را میتوان از طریق ارتباط تلفنی و اینترنتی با یک متخصص خبره، از راه دور، حل کرد و دیگر لازم نیست تا متخصص بصورت حضوری به رفع مشکل بپردازد. بدین ترتیب علاوه بر کارآیی بالا و امنیت اطلاعات، باعث صرفه‌جویی بسیار زیاد در زمان و هزینه‌ها میگردد. 

کلیه خدماتی که ما ارائه میکنیم در حوزه آی تی به صورت غیرحضوری از طریق نرم افزارهای ارتباط و کنترل کامپیوتر از راه دور انجام میگیرد که لازمه آن داشتن اینترنت ، تلفن و نصب نرم‌افزارهای ارتباطی میباشد.

خدمات ما عبارتند از :

  • نصب نرم افزارهای عمومی، تخصصی و درایورهای سخت افزارها
  • بازیابی اطلاعات (Hard Recovery)
  • رفع مشکلات ویندوزهای ۷ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۱
  • مشاوره برای خرید کامپیوتر،لپ تاپ، موبایل، پرینتر و سایر قطعات
  • ویروس کشی و نصب آنتی ویروس و بروزرسانی آن‌
  • حل ایرادات نرم افزاری رایانه و موبایل
  • نصب پرینتر ، اسکنر و سایر قطعات سخت افزاری
  • پشتیبان گبری از اطلاعات ارزشمند شما و ارائه راهکارهای مفید
  • رفع مشکلات شبکه
  • حل مشکلات اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ و سایر شبکه های اجتماعی

ساعات کاری

یخش رایانه کمک نرم افزاری رازی، از ۹ صبح الی ۱۱ شب مشغول به فعالیت بود و همکاران ما در بخش رایانه کمک به صورت تلفنی و از طریق نرم افزارهای ارتباط و کنترل کامپیوتر از راه دور، برای خدمات رسانی آماده فعالیت می باشند در صورتیکه غیر از این ساعات تماسی گرفته شود تعهدی در قبال این تماس ها وجود نخواهد داشت.

اگر در جست و جوی مرکزی برای پرسیدن سوالات کامپیوتری و رفع مشکلات خود هستید می توانید روی کمک و راهنمایی همکاران ما در بخش رایانه کمک نرم افزاری رازی، حساب کنید.

این مرکز، از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب مشغول به فعالیت در حوزه آی تی  می‌باشد. در صورتی که مشکلاتی در زمینه نرم افزار یا سخت افزار برای شما به وجود آمده است می توانید حل آن را به امداد رایانه نرم افزاری رازی، بسپارید تا از طریق ارتباط تلفنی و اینترنتی، از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

شما می‌توانید با انتخاب بسته مشاوره متناسب با نیاز خود و خرید اعتبار و سپس تماس با تلفن ۰۲۶۳۶۱۰۹۴۵۰ ،  در سریعترین زمان ممکن، مشکلات کامپیوتری خود را حل کنید.