نرم افزاری رازی، تولید و توسعه در صنعت فناوری اطلاعات

نرم افزاری رازی فعالیت خود را در زمینه های طراحی و تولید نرم افزار های کاربردی بصورت حرفه ای از سال ۱۳۷۷ شروع کرده است و در طی چندین سال با فعالیت در تولید نرم افزارهای سفارشی، کاربردی و بسته های نرم افزاری در زمینه های تجاری، اداری، آموزشی، صنعتی و فنی و مهندسی جای خود را بازار نرم افزار ایران تثبیت نمود.

نرم افزاری رازی از سال ۱۳۸۵ با رواج استفاده هر چه بیشتر از اینترنت توسط عموم مردم،فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی وب سایت و سئو  و بهینه سازی سایت شروع نمود و در طی این سالها فعالیتهای مفیدی را در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارها از طریق اینترنت انجام داده است. هم اکنون نیز با توجه به رشد استفاده از تلفن های همراه و خرید و فروش مبتنی بر اینترنت، طراحی و ساخت فروشگاه های اینترنتی  را جزء خدمات خود قرار داده است.

یکی از مزایای رقابتی و خصوصیت نرم افزاری رازی همواره بروز بودن در دانش و تکنولوژی های روز دنیا میباشد، بدین ترتیب این مزیت راهبردی در طراحی و تولیدات نرم افزاری رازی وجود داشته و مشتریان ما با استفاده از محصولات ما  نسبت به رقیبانشان یک سرو گردن بالاتر قرار خواهند گرفت.

بنابراین شایسته است جهت استفاده از تجربیات سالهای متمادی ما که بیش از دو دهه میباشد، همین امروز جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.   

تلفن مستقیم:  ۰۲۶۳۶۱۰۹۴۵۰ تلفن همراه:  ۰۹۱۲۳۴۶۱۴۲۰ ایمیل : Razisoft[at]gmail.com

برخی از محصولات ما: