نرم افزار دبيرخانه، سیستم دبیرخانه، نرم افزار مدیریت دبیرخانه، نرم افزار دفتر اندیکاتور

نرم افزار دبیرخانه، (دفتر اندیکاتور) نقشی اساسی به عنوان دروازه کنترل، ثبت نامه های وارده ، صادره و مستندات اداری به سازمان ها را بر عهده دارند که باعث بوجود آمدن نظم در گردش اطلاعات در سازمان  میگردد.
این نرم افزار برای مدیریت بهتر و راحت تر ، بر روند امور دبیرخانه طراحی شده است . با این نرم افزار میتوان به ثبت نامه های وارده صادره با امکان اسکن نامه ها و پیوستها پرداخت ، ضمن اینکه دارای سیستم جستجوی بسیار قوی برای پیدا کردن اطلاعات مورد لزوم میباشد، در زیر لیست بعضی از امکانات آن آورده شده است:

⭐️ ثبت و اصلاح نامه های وارده و صادره ، ثبت خلاصه نامه ، دادن شماره نامه وتاریخ بصورت خودكار ⭐️ امكان نگهداری و ضمیمه و آرشیو كردن تصویر نامه ها و پیوستها و فایلهای مرتبط با هر فرمت دلخواه و دسترسی سریع و آنها در هنگام لزوم.
⭐️ امكان ثبت ارجاعات نامه ها و پاسخهای مرتبط(جهت ردگیری نامه ها) ⭐️ امكان تعریف موضوعات دلخواه و مرتبط كردن هر نامه با موضوعی خاص(مناسب برای طبقه بندی نامه ها و دسترسی سریع به آنها)
⭐️ امكان تعریف دوایر و اشخاص فرستنده و گیرنده و استفاده از آنها در هنگام ثبت نامه ها ⭐️ امكان تعریف زمان برای برای پیگیری نامه ها و یادآوری آنها در زمان مربوطه
⭐️ گزارش نامه های وارده-صادره در محدوده خاص ⭐️ گزارش پیگیری نامه های صادره
⭐️ گزارش ارجاعی های یک نامه ⭐️ گزارش پیگیری نامه های وارده
⭐️ گزارش پیگیری نامه های صادره-وارده ⭐️ گزارش نامه های دارای توضیح
⭐️ گزارش اشخاص فرستنده – گیرنده ⭐️ گزارش موضوعات نامه ها
⭐️ گزارش نامه های وارده در محدوده خاص ⭐️ گزارش نامه های صادره در محدوده خاص
⭐️ امکان تعریف کاربران و تعیین سطح دسترسی در نسخه تحت شبکه ⭐️ امكان تعریف عبارات تكراری برای رهایی از زحمت تایپ
⭐️ امكان تعریف رمز عبور كاربری و مدیریتی جهت حفاظت بهتر از اطلاعات ⭐️ دارای گزارشات متنوع برای مشاهده و چاپ
⭐️ امکان مشاهده و جستجو در نامه های سالهای قبل ⭐️ قابل استفاده در ویندوزهای XP , 7 ، ۱۰ ، ۱۱

☀️ نرم افزار دبیرخانه، دارای دو ویرایش تک کاربره  و تحت شبکه است. لازم به توضیح است که در ویرایش تحت شبکه ، میتوان کاربر تعریف کرد و برای هر کاربر سطح دسترسی مشخص نمود
☀️ قیمت ویرایش غیر شبکه با امکان نصب بر روی یک کامپیوتر : ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان
☀️ قیمت ویرایش تحت شبکه با امکان تعریف ۳ کاربر : ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان
☀️شش ماه پشتیبانی رایگان (تلفنی / اینترنتی)

Transitioning_To_A_Digital_Mailroom_Benefits_And_Challenges

نرم افزار دبیرخانه (دفتر اندیکاتور) چیست؟

دبیرخانه یکی از واحدهای عملیاتی مهم در حوزه اداری است که وظیفه ثبت و مدیریت مرسولات در شرکتها و سازمانها را برعهده دارد. این واحد که در شرکتها و سازمانها می تواند یک حوزه و دفتر کاری مستقل با چند کارمند و مدیر باشد و مسئولیت کنترل و ثبت انواع مکاتبات عادی و محرمانه وارده و صادره را برعهده دارد. این مسئولیت در شرکتهای خصوصی معمولا برعهده مسئولین دفاتر می باشد.
در عمل، دبیرخانه دروازه اصلی ورود و خروج مکاتبات رسمی با مجموعه های خارج از سازمان است و مسئولیت کنترل کیفی محتوای املایی نامه‌ها، استفاده از سربرگهای مناسب، شیوه های ارسال متناسب با مکاتبه، شماره گذاری صحیح ، قابل ردیابی بودن، کنترل امضای مجاز و رسیدن نامه به گیرندگان را برعهده دارد. معمولا این واحد پاسخگوی ارباب رجوع، براساس مکاتباتی که با سازمان دارند و پیگیری کننده نتیجه انجام کارها و ارسال کننده پاسخ به سازمانها و افراد در قالب نامه های صادره می باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار دبیرخانه ( دفتر اندیکاتور )

نرم افزار دبیرخانه رازی با کاربری ساده می تواند با شماره گذاری و طبقه بندی نامه ها، در زمان صرفه جویی کرده و تمامی فرآیندهای مکاتباتی را سرعت ببخشد. دسترسی به نامه های وارده و صادره به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید سطح دسترسی متفاوتی برای کاربران در نظر بگیرید. همچنین تمامی فایل های مربوط به یک نامه را می توانید همراه نامه اسکن نمایید.