۶ کار ساده ای که مدیریت زمان را به طور شگفت آوری آسان میکند!!!

TimeManagement

۶ کار ساده ای که مدیریت زمان را به طور شگفت آوری آسان میکند

تحقیقات نشان میدهد از هر پنج نفر فقط یک نفر یک سیستم مدیریت زمان درست را برای خودش داره در اینجا ما سعی کردیم ۵ تکنیک اصلی مدیریت زمان را باهم مرور کنیم تا برنامه ریزی های بهتری داشته باشیم.

مرغ سحری یا جغد شب

۱-مرغ سحری یا جغد شب؟

باید قبول کنیم انسان ها باهم متفاوت هستند و هرکدام از ما در یک موقعیت و ساعات خاصی از شبانه روز بهره وری بهتری داریم کاری که باید انجام بدهیم: ساعتی را که در آن بیشترین بهره وری دارید را پیدا کنید و برای آن زمان برنامه ریزی کنید به یاد داشته باشید کار و ساعت و برنامه ریزی که برای فردی ممکنه کارساز باشه ممکنه برای شما مفید نباشه.

۲- اولویت بندی

سعی کنید کارهای خود را از مهمترین کارها تا کارهایی با اهمیت کمتر اولویت بندی کنید این کار کمک میکنه که بهره‌وری و کارامدی شما بالاتر رفته و اضطراب برای شما کمتر شود میتوانید از ابزارهایی برای بهتر مدیریت کردن زمان خود استفاده کنید، نرم افزار سررسید کامپیوتری یکی از راه‌های راحت برای یادداشت فعالیت‌ها و مدیریت کردن کارهای روزانه شماست.

۳- استراحت کنید!

کار بدون استراحت  برای بهره وری شما مناسب نیست با اینکار خلاقیت  و تمرکز شما کاهش پیدا میکند  و حال روحی شما خراب میشود به یاد داشته باشید مغز ما احتیاج به ریکاوری دارد.

۴- خاموشی نوتفیکیشن ها

یکی از عواملی که تمرکز را بهم میزند همین پیام ها و نوتفیکیشن هاست برای اینکار به تنظیمات گوشی خود بروید و شروع به مسدود سازی اعلام نوتفیکیشن های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک و …کنید وب سایت های مزاحم را مسدود کنید اگر میتوانید اعلام نوتفیکیشن های ایمیل را مسدود کنید با اینکار به زودی متوجه بالا رفتن راندمان کاری خود و بهره وری بهتر خودتان میشوید!

۵- ورزش کردن!

روح ما در طول روز دچار استرس و اضطراب ناشی از کارهای لازم برای انجام دادن و اخبار بد و قسط و وام و کنکور و …است تمامی این موارد ذهن را خسته و باعث کاهش تمرکز میشود همچنین بازدهی شما را پایین میاورد با ورزش کردن به طور منظم از اضطراب و استرس و خستگی ذهن رهایی پیدا میکنید و حتی باعث افزایش انرژی شما هم میشود،  امتحان کنید!

۶- از ابزارهای مدیریت زمان استفاده کنید

یکی از راه های کمک کننده، استفاده از ابزارهایی برای کمک به بهبود بهره وری و مدیریت زمان شماست این ابزارها با یادآوری کردن کارهای شما و حتی تاریخ های تولد دوستان و سررسید قسط و وام، شما را در عملکرد بهبود می بخشند یکی از این ابزار‌ها نرم افزار برنامه ریزی روزانه بنام سررسید کامپیوتری  است که با داشتن ابزارهایی برای مدیریت زمان، مدیریت مالی، مدیریت اطلاعات و مدیریت توسعه فردی مانند :

یک منشی و حسابدار و دستیار دقیق و امین شما را در رسیدن به اهدافتان یاری مینماید

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه ی زیر شوید: سررسید کامپیوتری

2 دیدگاه برای “۶ کار ساده ای که مدیریت زمان را به طور شگفت آوری آسان میکند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *